Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
H?r ?r en typisk scen i en Russell Westbrook-h?jdpunkt: han k?r in i f?rsvarsmallen, flyter i luften och fattar ett sekunders beslut. Nike Air Max 95 WomensAvslutar han vid f?lgen eller sk?lar bollen till en ?ppen lagkamrat f?r skottet?
Det hydra-liknande scenariot ?r det som utvecklar Nike Air VaporMax Mujer Westbrooks senaste sko, varf?r inte? Zer0.3, m?ttade sitt rykte f?r dynamisk friidrott och avg?rande stil. Det ?r en dualitet som han kanaliserar varje spel. Med varf?r inte? Ner0Adidas Superstar Womens.3, han vill vidarebefordra det f?rtroendet till andra, och s?rskilt till unga m?nniskor.
"Jag tar inte det f?r givet att jag har min egen sko med Jordan Brand Nike Air Max 90 Damen Rosa och jag ?r v?ldigt upphetsad ?ver den h?r," s?ger Westbrook. "Det har inte bara en balans mellan bra teknik och stil, utan det representerar mer ?n bara mig. Det representerar hopp och inspiration och syftar till att f?rena troen p? ungdomen. ”Zer0 Noise, Heartbeat och The Family lanserar colorways sl?pper den 2 januari, 9 januari respektive 27 februari p? Jordan.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare. Kl?dkollektionen sl?pper den 1 januari p? Jordan.com och p? utvalda platser f?r Foot Locker House www.sandiwassmer.co.uk of Hoops. Zer0 Noise och The Family colorways finns i storfamiljens storlek. Signaturskor Nike Air Max 90 Mujer ?r en ?vning i tv?sidig sj?lvbiografi. Det finns idrottarens prestationsstil - vilken design ska f?nga b?de tekniskt och visuellt - och idrottarens Nike Air Max 90 Femmepersonlighet. Kyrie Irvings oeuvre, de tre senaste versionerna som designades av Benjamin Nethongkome, bevisar att stil och personlighet kan existera i symbios. Hans senaste sko, KYRIE 6, avancerar samtidigt ett chassi som ?r byggt f?r sitt singelspel och en duk f?r hans Nike Air Max 270 Womens eklektiska persona. Vem men Irving kunde samarbeta med en barntecknad film och sofistikerad streetwear-butik med lika ?kthet? "Min identitet har aldrig definierats av l?vtr?et och det kommer aldrig att g?ra", s?ger Irving. "Det definieras verkligen av filantropin som jag g?r, de interaktioner som jag har med andra m?nskliga bingar -Nike Air Max 90 Femme behandla dem med medk?nsla - och att vara empatisk till vem de ?r."
Facetterna p? KYRIE 6 g?r det m?jligt f?r Irvings f?rflutna och nutid att sammanfalla i en silhuett som snyggt balanserar hans generationsdefinerande vaktspel och hans gamla-soul-karakt?r. Tekniken bakom KYRIE 6Nike Air Max 90 Donne drivs Irvings dynamiska spel. Han beskriver det som underh?llning - med tanke p? dess flamboyanta dynamik. Och sj?lva spelet kr?ver en bas som
"Vi har byggt mycket f?rtroende under de senaste tre skorna", s?ger Nethongkome. "Nike Air Max 90 Mujer Jag vet vad Kyrie vill ha av en ?vergripande k?nsla. Det finns en viss formel: En extra vadderad tunga, n?stan SB-stil och en cushy krage, kombinerad med st?d i mittfoten."
Dessa egenskaper kombineras med en l?gre k?nsla f?r domstolen och ett 360-graders greppsystem som f?rb?ttrar egenskaperna som Nethongkome har ringt in under ?ren. Adidas Superstar Womens Detta ger Irving allt vad han s?ger ?r den mest bekv?ma skor han n?gonsin har haft.
"Den st?rsta prestationen som vi har gjort i min skoserie ?r bara att utvecklas med tekniken p? Nike, och den ?r verkligen speciellt gjord f?r mig," s?ger Irving.
12-23-2019, 01:51 AM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020