Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Een eigenaardigheid van deze schoen is dat deze een gebogen leest Nike Air Max 270 Mujer heeft en een offset vetersysteem, waardoor het lijkt alsof de schoen mediaal buigt wanneer Nike Air Max 270 Damen deze van boven wordt bekeken (zie foto links). Mijn gevoel is dat dit meer een functie is van het vetersysteem dat het uiterlijk verandert dan iets structureels, maar het zorgt voor een beetje een vreemde blik van bovenaf. Hoewel het geen uiterlijkelement is, is het het vermelden waard voor degenen die misschien ge?nteresseerd zijn dat deze schoenen plaats wel een Nike + sensor onder de binnenzool. Ik heb het Nike + -systeem al lang verlaten vanwege de onnauwkeurigheid, dus ik heb de sensor niet in deze schoenen gebruikt. Fit: dit is waar de Free Run + echt schijnt - het is een van de meest comfortabele schoenen die ik bezit en ik draag het vaak gewoon om deze reden. Naar mijn mening behoren de bovenkant van de Free-schoenen tot mijn favorieten www.marmarisco.es op elke schoen - de www.jamlikhalsavast.se inlegzool is erg zacht en ik vind het bootie-ontwerp op de Free Run + erg leuk. Hoewel de schoen verondersteld wordt in sokloos te kunnen rennen, resulteerde mijn poging om dit Nike Air Max 90 Donne te doen in hotspots die gemakkelijk blaren konden zijn geworden als ik was doorgegaan, dus ik zou ze niet aanbevelen als een sokloze schoen (ik heb sokloos gelopen in de Gratis 3.0 en Saucony Kinvara zonder probleem) .Als maatvoering, loopt de schoen voor mij op maat en de pasvorm is bijna perfect. De voorvoet is ruim genoeg voor mijn medium brede voet en de hiel door de boog past mooi en knus. Er is een beetje ondersteuning van de voetboog, waardoor degenen die meer ge?nteresseerd zijn in echt minimalistische schoenen waarschijnlijk worden uitgeschakeld, hoewel het iets minder uitgesproken is als je de inlegzolen verwijdert. Functie: Adidas Ultra Boost Womens hier worden dingen Nike Air Vapormax Mujer een beetje lastig. Of je de Nike Free Run + onderweg leuk vindt, hangt grotendeels af van wat je uit de schoen wilt halen en waarvoor je het wilt gebruiken. Zoals ik in het begin al zei, is de Free Run + dik opgevuld (hoewel een beetje steviger dan de Saucony Kinvara) en heeft een matige hiellift (ongeveer 7 mm). Het grondgevoel is dus niet geweldig en de hiel zal er niet een zijn die je helpt direct op je middenvoet / voorvoet te komen. Aan de positieve kant zijn ze extreem flexibel (vanwege de uitgebreide lamellen / groeven op de zool - zie afbeelding hieronder) en zeer licht, dus als je uit een zwaardere, meer traditionele schoen met een 12 mm hiellift komt, zul je zeker merk een verschil op in de Free Run +. Het is om deze reden dat ik de schoen zie als een goede keuze voor iemand die langzaam wil overstappen Nike Air VaporMax Femme op meer minimalistische Nike Air Max 90 Herr schoenen (sommige minimalistische hardlopers verzetten zich tegen deze overgangsbenadering, maar het werkte prima voor mij). Als je al een minimalistische hardloper bent en geef de voorkeur aan schoenen met minimale demping en zo weinig mogelijk hak, de Free Run + is waarschijnlijk geen goede keuze. Ik vind het echter een goede schoen voor herstelruns en lange runs, en koos het bijna als mijn schoen voor mijn BQ-marathonpoging een paar weken terug (ik koos voor de Kinvara). Ik heb lange runs in ze gelopen met weinig problemen en heb een halve marathon-simulatie gedaan in 1:35 tijdens mijn laatste trainingscyclus en ze voelden geweldig. Voor een totale marathonrace heb ik graag dat een schoen een beetje meer kussen heeft en een lichte hiellift niet erg vindt, dus de Free Run + past beter bij de rekening dan de meeste schoenen Nike Roshe Run Mujer die er zijn. Een paar laatste Nike Air Max 95 Mujer gedachten over rennen middenvoet of voorvoet in de Free Run +. Het kostte me veel werk om over te schakelen naar een opvallende hardloopvoet op de middenvoet, en ik val nog steeds af en toe, maar ik kan vrij gemakkelijk middenvoet rennen in de Nike Free Run + nu ik me goed voel bij het lopen (zie video) hieronder). Dat gezegd hebbende, zoals ik hierboven heb gezegd, zou ik deze schoen niet kiezen als de ideale om iemand van zijn hielen te krijgen. Het zal je helpen een idee te krijgen van hoe het is om in minder schoenen te rennen en zal helpen bij het acclimatiseren aan een lagere hiellift, maar mijn gevoel is dat als je echt wilt werken aan een middenvoet / voorvoet hardlopen , je hebt een schoen nodig met zo min mogelijk hakken.
08-08-2019, 01:51 AM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2019