Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Posts: 570
Trophies:
1
Ik ken Greg Strosaker al verschillende jaren, oorspronkelijk via dailymile.com, en nu als een collega die blogger is bij Predawn Runner. Greg en ik hebben schoeisel www.hijosdelvacio.es in het verleden vaak besproken, en ongeveer drie jaar geleden schreef hij hier op Runblogger een bericht over zijn verhuizing naar neutraal schoeisel. Greg heeft de 3:00-barrière in de marathon verbroken en hij heeft een paar weken geleden contact met me opgenomen over Nike Air Max 95 Womens het schrijven van een bericht over zijn verdere migratie naar meer minimalistische schoenen en zijn ervaring met enkele problemen die zijn loopvorm hebben be?nvloed. Hier deelt Greg een deel van zijn verhaal en enige informatie over oefeningen die hij nuttig vond in zijn poging om de controle over zijn grote teen te krijgen en de mobiliteit van zijn enkel te verbeteren. Nadat ik enkele maanden van elk van de laatste twee jaar met letsel heb gemist, ben ik op zoek geweest naar een manier om meer blessurebestendig te worden en daarom consistent in mijn training. Nike Air Max 270 Donne Hoewel het mogelijk is om elk jaar in de marathon PR te scoren (tot 2:52 in 2012), voelt het als een constant inhaalproces als je terug moet gaan van de vele weken op de bank. Gedreven ook door een verlangen om ga voor meer minimalistische schoenen, al was het maar voor hun Nike Air Max 2017 Donne lichtere gewicht, ik heb aanzienlijk ge?nvesteerd in krachttraining en mobiliteitswerk. Maar het lijkt erop dat ik nooit een serieuze poging heb kunnen doen om sterker en beter te worden waar ik moest zijn, met de nadruk op algemeen kern of hip werk. Toegegeven, dit is een nuttig onderdeel van het proces, maar misschien wordt het het best gecategoriseerd als noodzakelijk, maar niet voldoende. Dus de afgelopen maanden heb ik serieuzer gekeken naar hoe je meer blessure resistent kunt krijgen door vormverbeteringen - naar een zachter worden / lichter / sneller landen, Nike Air Max Zero Femme met mijn voet onder het lichaam in plaats van ervoor, waardoor de hiel minder opviel - en uiteindelijk werd ondersteund door geschikt schoeisel. Sommige dingen kwamen gemakkelijk, met name de grove motorstijgingen (zoals een stabielere kern en sterkere kalveren) en enkele vormverbeteringen (zoals een snellere loopsnelheid) - die ik allemaal bespreek in een bericht over het verplaatsen naar een middenvoetaanval op Predawn Runner, oude lezers van Runblogger zullen bekend zijn met enkele van de fijne motorische en neuromusculaire vereisten dat kan een overgang naar meer minimalistisch hardlopen vergemakkelijken. Deze omvatten: Een vermogen om je enkel ten minste 25 graden te dorsaalflexeren (dwz tenen richting je knie) Het vermogen om je grote teen te beheersen (vooral als een reactie op buitenbalans) Als je je weg baant naar Nike Air VaporMax Womens minimalisme en kan niet aan deze vereisten voldoen, je bent, volgens de gedachten en ervaring van fysiotherapeut Jay Dicharry, meer vatbaar voor letsel. En misschien was ik daar een beetje schuldig aan voorafgaand aan mijn tweede blessure, Achilles tendinitis, die ik had opgelopen door me te snel naar een lagere hiel-tot-teen-dropschoen te verplaatsen. Ik ga het eerste evenwichtige punt negeren en me concentreren op de andere twee, vooral omdat een tijdige diagnose van mijn chiropractor en massagetherapeut op de uitdagingen wees die ik op deze gebieden had. Ten eerste www.matthieugranier.fr was ik absoluut niet in staat om de flexor hallucis brevis te isoleren - mijn grote teen kon niet onafhankelijk van de anderen bewegen. Dit gold ook voor de abductor hallucis - ik kon mijn grote teen niet van de anderen af ??spreiden. Daarna had ik beperkte mobiliteit Nike Air Max 90 Mujer (voor zowel dorsiflexie als plantarflexie) in mijn rechterenkel. Dit was waarschijnlijk het residuele effect van het spelen van een voetbalseizoen in mijn laatste jaar na een verstuiking en nooit echt gericht op het terug krijgen naar de volle sterkte, het afgelopen seizoen nog verergerd door te proberen mijn achillespees te beschermen tijdens het hardlopen en mijn enkel niet te laten buigen van nature.
10-31-2018, 01:27 AM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  schoenen mogen uw eigen werking niet nadelig jorgewora 0 33 11-24-2019 01:40 AM
Last Post: jorgewora
  ik weet niet zeker Labi1995 0 36 07-29-2019 01:31 AM
Last Post: Labi1995
  il het niet meer zien!' ", zegt Harris. 'En h yaya2017 0 96 12-21-2018 04:23 AM
Last Post: yaya2017
  En hoeft niet riskant te zijn Labi1995 0 124 08-05-2018 10:44 PM
Last Post: Labi1995

Forum Jump:



User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)



Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020