Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Jag b?rjade skriva Runblogger i b?rjan av 2009 som en komplett internetnyb?rjare. Jag hade aldrig anv?nt Facebook eller Twitter, hade aldrig skrivit Nike Air Max 90 Hombre en bloggartikel, och f?r att vara ?rlig kan jag inte komma ih?g om jag n?gonsin n?gonsin hade l?st n?gra bloggar. Snabbt fram?t 4 ?r och jag har skrivit ~ 800 blogginl?gg, och Jag spenderar en bra bit av mina fritidsl?sande bloggar, deltar i forum och interagerar med v?nner p? Twitter och Facebook. Genom Runblogger har jag tr?ffat ett otroligt stort antal fantastiska m?nniskor fr?n hela v?rlden och jag forts?tter att bli f?rv?nad ?ver hur mycket beslutet att b?rja skriva har f?r?ndrat mitt liv. Tv? av de f?rsta m?nniskorna som jag tr?ffade i min f?rdjupning i p? -linjen var Thomas Adidas Hamburg Femme Neuberger och Caleb Masland. De tre av oss var alla aktiva p? dailymile.com-webbplatsen i b?rjan Nike Air Max 270 Dame av 2009 (inte f?r l?nge efter det att den lanserades). Den v?nkrets som vi gjorde under de tidiga dagarna p? dailymile f?rblir ett t?tt kn?ppt g?ng, och Caleb,Nike Air Max 90 Womens Thomas och jag har alla sett f?rdelarna med att bli involverad i den sociala l?pande webben. Caleb har utvecklat ett framg?ngsrikt online-coaching-f?retag, och Thomas hanterar en snabbt v?xande blogg som heter Believe in the Run.Sometime f?rra ?ret b?rjade tre av oss prata om att arbeta p? ett gemensamt projekt. Jag kan inte minnas exakt hur konversationen b?rjade, men vi delar alla en passion f?r att springa och den sociala webben. Vi gillar alla att skriva, och vi k?nner igen kraften i ?msesidigt st?d och inneh?llsdelning. Vi b?rjade prata om s?tt att sl? samman dessa intressen. Nike Air Presto Dame En av de saker vi noterade ?r att webben ?r full av l?pare som producerar bra inneh?ll - oavsett om det ?r bloggar, podcaster eller videor, kommer en del av de b?sta informationen d?r ute fr?n oberoende inneh?llsproducenter som alla delar sin passion f?r Adidas Superstar Herre att springa p? egen v?g. Men att hitta det inneh?llet kan vara en utmaning. Eftersom oberoende webbplatser, i synnerhet de som ?nnu inte ?r etablerade, vanligen saknar Nike Air Max 90 Dames r?ckvidden f?r vanliga mediasites, g?r mycket bra inneh?ll ol?st, obevisat eller inte lyssnat till. V?rt m?l ?r att f?rs?ka ?ndra detta. Vi best?mde oss f?r att b?rja arbeta p? en webbplats vars m?l ?r att kurera inneh?llet p? oberoende l?pande webbplatser. Vi vill presentera arbetet hos dem som delar sin passion ett inl?gg i taget, ofta i relativt obsk?rlighet. Vi vill presentera dig! Det ?r ett ambiti?st m?l och en som kommer att kr?va en del test och fel och mycket h?rt arbete, men vi ?r glada att ge det ett steg. V?rt projekt heter Run Radar, och medan webbplatsen fortfarande ?r under uppbyggnad med hj?lp av en beg?vad utvecklare med namnet Alex King, vi ville meddela Nike Air Max Tavas Femme vad vi ?r upp till och bjuda in dig att skicka in din webbplats f?r inkludering i v?r databas. Du kan ocks? g? med i v?r mailinglista f?r att f? meddelande om n?r Nike Roshe Run Mujer saker ?r ig?ng. Vi f?rutser att Run Radar kommer att inneh?lla b?de unikt inneh?ll (producerat av oss och alla som ?r intresserade av att bidra med unikt, kvalitetsinneh?ll), samt l?nkar till inneh?ll som vi hittar att vara av exceptionellt v?rde. V?ra m?l ?r att dela och st?dja - att dela fritt och brett och att st?dja det arbete som utf?rts av de som representerar den oberoende l?pande webben. Vi har redan b?rjat p? n?gra sm? s?tt - till exempel om du har l?pande inneh?ll du vill vi checkar ut, skicka den till Twitter med hashtag #runradar och vi kommer att se det (du kan f?lja oss p? @Run_Radar). Du kan ocks? anv?nda #runradar hashtag p? Instagram om du har relaterade www.neonray.co.uk bilder att dela.
10-29-2018, 10:42 PM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020