Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
undefinedBloggen Running Nike Air Max 95 Hombre Warehouse l?gger bara ett inl?gg som introducerar Nike Air Max 90 Womens Nike Free 3.0 v5. Som jag har skrivit p? den h?r bloggen m?nga g?nger, ?r Free 3.0 en sko med speciell betydelse f?r mig, eftersom version 1 av modellen var min f?rsta "minimalistiska" l?psko. Det ledde mig p? v?gen till d?r jag ?r idag med l?parskor, men tyv?rr har jag k?nt att skon har blivit s?mre med varje efterf?ljande iteration. Free 3.0 v4 var bland de mest nedsl?ende skor jag n?gonsin Adidas ZX 750 Menshar b?ttrat eftersom det hade en verkligt hemsk ?vre - v?ldigt lite ge / stretch och mycket d?lig andningsf?rm?ga. V?l, ser ut att Nike kan ha tagit upp b?da dessa problem i Free 3.0 v5. Den nyaste iterationen, som kommer att sl?ppas n?sta m?nad, har antagit en mask ?vre som liknar den som finns p? n?gra andra skor i Nike-serien (se bilder nedan). Det h?r ser ut att vara en v?ldigt positiv f?r?Nike Air Max 90 Womensndring, och jag ser fram emot att prova! "Forskarna Nike Air VaporMax Womens fann att skostypen" dramatiskt "f?r?ndrade springande biomekanik hos ton?ringarna. N?r de b?r p? kuddarna p? h?jtr?ningarna, landade idrottarna p? sin h?l 69,8 procent av tiden i alla hastigheter. Med sp?rl?gena var h?len den f?rsta kontakten mindre ?n 35 procent av tiden. och n?r barfota, mindre ?n 30 procent av tiden. Skor med stoppade klackar fr?mjar ett klackstr?ckningsm?nster, medan www.neonray.co.uk l?pare med sp?rl?gen och barfota hade ett framfod eller mittfotstrecksm?nster. "Denna studie ?r av intresse eftersom den ser p? ungdomar (ingen information l?mnas om exakta ?ldrar) och det visar sig tydligt att typen av skor kan ha en inverkan p? hur den ton?riga foten kontaktar marken. Jag ?r faktiskt f?rv?nad ?ver att m?nster i sp?rl?gena var s? lika barfota som mina observationer av vuxna l?Nike Air Max 95 Womens pare i Vibram Fivefingers indikerar att cirka 50% fortfarande h?lslag p? asfalt (denna observation bygger p? analys av videofilmer 2011 NYC Barefoot Run ), och det h?r f?r mig att undra om det kanske blir saker som f?r?ndras n?r vi ?lder (kanske blir v?r form mer ingreppad och sv?r att f?r?ndra). En provstorlek p? 12 ?r v?ldigt liten, vilket ?r en oro n?r det g?ller att g?ra j?mf?relser och f?rhoppningsvis Adidas NMD Mens de kommer att l?gga till fler ?mnen Nike Air Max 1 Hombre innan studien g?r igenom publiceringsprocessen. I artikeln n?mns ocks? n?got om prestanda, men tillhandah?ller inte n?gra data som specifikt adresserar prestandakurserna mellan villkoren. Jag har inte mycket mer att s?ga eftersom det h?r ?r allt nytt fr?n en annan sida, men det verkar som om vi ?r st?ndigt bombarderas av studier som g?r fotbek?mpningsproblemet verkar ?nnu mer komplicerat ?n Adidas Superstar Womens vad som tidigare trodde! F?r lite ytterligare unders?kningsunders?kningar, se den h?r artikeln av Amby Burfoot p? en studie som s?g p? hur l?pytan p?verkar fotstr?ckningstypen. Ocks?, kolla in den aktuella utg?van av Outside Magazine som inneh?ller en artikel som diskuterar det stridsatta slaget mellan de minimala och traditionella skonl?gren - det ?r s?kert att ?ngra b?da sidorna!
10-24-2018, 11:40 PM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  ndigt bombarderas av studier Labi1995 0 85 10-24-2018 11:07 PM
Last Post: Labi1995

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020