Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Jag k?nner att jag b?rjade klicka lite i veckan - k?rde 5 av 7 dagar, fick tre starka tr?ningspassar och t?net verkar n?stan tillbaka till 100%. Den st?rsta valideringen som min tr?ning b?rjar betala kom p? min l?nga lopp i morse - 18 miles och k?nde mig v?ldigt stark i hela! Det kan vara dags att omv?rdera mitt t?vlingsm?l lite, men ?nd? inte planerar att ?verdriva det. Ran-intervaller p? banan med min lokala l?pklubb. 1 mil uppv?rmning, tv? varv med steg p? strax, sedan 2 × 20Nike Air Max 1 Hombre 0 vid 5 k takt, f?ljt av 6 × 800 vid 5 k takt. 200m jogs d?remellan. Nike Air Max 95 FemmeAdidas NMD Womens Hanterad under 6: 00 mil takt bekv?mt p? de flesta 800-talet, mycket n?jda med det. Inga fotproblem. Adidas Takumi Sen p? f?tterna. L?tt k?r med Jack (hunden), stora barn kom med p? sina cyklar. Barn spenderade det mesta av k?rningen, men Jack best?mde sig f?r att k?pa p? n?gons gr?smatta en mil in i loppet, s? var tvungen att b?ra den i en plastp?se f?r resten av loppet (de saker du g?r f?r att vara h?nsynsfull ...). Inte en avkopplande k?rning. F?rst k?r i Nike Free 5.0 - inte illa, f?rutom att f? bl?sor p? utsidan av mina sm? t?r. Inte tillr?ckligt med utrymme p? sidov?ggen p? grund av den kr?kta senast. Jag skyller p? den nya Saucony Kinvara 4. Caleb best?llde 2 mil l?tt, 6 i maraton takt och 1 nedkylning. Avvecklas som 9+ vid ca 20-30 sekunder snabbare ?n maratonhastighet. K?nde sig f?r bra d?r ute f?r att sakta ner! Bra musik i ?Nike Air Vapormax Mujerronen, nya skor p? f?tterna (Saucony Fastwitch 6) och Adidas NMD Womens 18 fantastiska mil i b?ckerna. Detta var den f?rtroendeuppg?ng som jag beh?vde. Nike Air Presto Mujer Valde lite av en smalare (relativt sett) v?g ?n mina sista flera l?nga k?rningar och k?nde styrkan som kullarna har byggt upp i mina ben. Jag k?nde mig v?ldigt bra s? jag sprang gradvis snabbare under andra halvlek (se splittringar nedan) och k?nde mig stark till slutet. Risken att g?ra min f?rsta lopp i en sko var l?ng, men blev f?rv?nad ?ver hur bra Fastwitch 6 k?nde - inte f?rv?ntade det sedan den senaste FT jag Nike Air Max 95 Damenbar inte var en personlig favorit. Blev en hj?rtfrekvensm?tare f?r sparkar och sv?var runt 140 bpm f?r de flesta av de f?rsta 10 milen, genomsnittlig HR f?r k?rningen var 149 bpm. Dricka inga v?tskor under k?rningen, utan illam?ende och ta en gel vid mil 12. Jag har en tendens att ?verhettas Adidas ZX 750 Mens (landade mig i medelt?ltet efter Boston 2011), s? experimenterar med min hydrering lite nyligen. De har en ganska liten sortiment av skor som ibland ser mindre tweaks och uppdateringar, och jag ser det h?r som en bra sak. Om en sko fungerar, g?r inte stora f?r?ndringar! Jag ser ocks? f?r m?nga f?retag att fokusera sina energier p? att s?tta ut ny modell efter ny modell snarare ?n att fokusera p? s?tt att g?ra befintliga skor b?ttre (Vibram ?r ett bra exempel p? detta), s? Newtons lilla skorstativmodell ?r lite uppfriskande. Ig?r Newton Nike Air Max 95 Mujer introducerade en ny skoupps?ttning som skulle sl?ppas i juli. Newton Energy rapporteras vara en 6mm droppe, 9oz (herr) / 7oz (kvinnors) sko som inneh?ller framkanten av designen fr?n MV2 raceren. Den h?r designen ?r lite annorlunda ?n p? andra Newton-skor, eftersom klackarna inte ?r lika framtr?dande,Nike Air Max 90 Mujer och de str?cker sig hela v?gen till ytters?ngen s? att det inte finns n?gon k?nsla av mediolateral instabilitet som vissa hittar i andra Newton skor. MV2 var enligt min mening en d?ligt genomf?rd sko (som kommer att f? en mycket n?dv?ndig uppdatering), men lugdesignen h?ll l?ftet och jag ?r definitivt intresserad av att ge energin ett f?rs?k.
10-22-2018, 10:36 PM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Nike Surroundings Tailwind sjuttio-nio stövlar och skor jorgewora 0 38 11-07-2019 09:30 PM
Last Post: jorgewora
  I anslutning till att vara en del av billigt Off-White skor jorgewora 0 102 06-28-2019 09:23 PM
Last Post: jorgewora

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020