Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Jag kommer faktiskt inte Nike Air Max 90 Homme ih?g mycket av den aktuella rasen, men det jag minns har massiva problem som reglerar min kroppstemperatur. Jag kommer ih?g att dricka mycket och h?ller mer ?n n?gra koppar vatten ?ver huvudet Nike Air Max 90 Hombre f?r att svalna. Vad jag minns mest livligt fr?n Boston passerar m?lstregen och k?nner att en v?g av yrsel passerar ?ver mig. Jag kommer ih?g att krossa staketet precis f?rbi m?lstrecket och t?nka p? mig sj?lv att n?got inte var r?tt. Jag s?g en kille Adidas NMD Womens med en tom rullstol inte l?ngt borta, snubblat ?ver och ploppade ner i s?tet. Jag sa till honom att jag k?nde mig som att passera, och han rullade mig snabbt till det medicinska t?ltet. Mina minnen av medan ?r mer klara. Folket som arbetade i medelt?ltet slutade ganska snabbt att jag var mildt hyponatremisk. Lyckligtvis verkade det som om jag var i b?ttre form ?n n?gra av de som l?g p? s?ngar runt mig, och jag b?rjade l?ngsamt m? b?ttre. Docs fick mig att dricka n?gra koppar supersalt bouillon, och efter ungef?r en halvtimme var det klart att jag skulle bli bra, och jag fick checka Adidas Superstar Mujer ut. Jag hade tur, men det var en upplevelse som jag inte vill upprepa igen n?r som helst snart. Normalt ?r jag en kille som gillar att v?nda sig till forskningen i en s?dan situation - hur mycket ska jag dricka under en l?ngre tid springa eller i Nike Air Presto Hombre en t?vling? Men jag har ocks? l?rt mig att ?ven om forskning kan ge anv?ndbara riktlinjer, ?r det inte alltid bra att identifiera exakt vad som ?r b?st f?r mig som individ. Som s?dan har jag spelat lite p? sistone med hydratisering p? mina l?nga k?rningar med m?let att f?rs?ka lista ut hur mycket jag beh?ver dricka. Visas att det verkar som att jag beh?ver mycket mindre ?n jag trodde. Hittills har denna tr?ningscykel ?nnu inte b?ra vatten med mig p? n?gon av mina l?nga k?rningar. Jag brukar ta med n?gra dollar om jag k?nner behovet av att stanna vid en bensinstation f?r en drink, men Nike Air Max 270 Hombre hittills tror jag att jag bara har beh?vt det h?r en g?ng p? min f?rsta 16 miler. P? s?ndag l?mnade jag huset 18 miles och drick inte n?got f?rr?n jag ?terv?nde hem - jag k?nde mig stark hela tiden. Faktum ?r att jag k?rde andra halvan av k?rningen Nike Air Presto Womens betydligt snabbare ?n f?rsta halvleken. Jag passerade en bensinstation tv? g?nger, och ingen g?ng fick jag k?nna ett behov av att stanna. Nu ska jag s?ga att det var coolt (h?g 40, l?gt 50: e F) och mulet n?r jag sprang p? s?ndag. Hade det varit varmt och soligt, skulle jag definitivt ha tagit en handh?llen vattenflaska, och jag hade nog f?rmodligen stannat vid bensinstationen minst en g?ng f?r p?fyllning. Jag har k?rt l?nge i 90 graders sommarv?rme tillr?ckligt m?nga g?nger f?r att veta att man f?rs?ker g?ra det utan att n?gon v?tska skulle vara dum - om jag planerar att g? ?ver en Nike Air Max 1 Womens timme p? sommaren tar jag alltid en handh?llen flaska tillsammans och ibland kommer jag ens b?ra ett hydratiseringspaket. Jag tar ocks? alltid v?tskor i maraton eftersom avst?ndet och takten ber?ttigar till det. Men under de r?tta f?rh?llandena Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer verkar jag ha det bra med minimalt vatten under min l?nga lopp. Jag antar att det h?r ?r att vi ?r s? ofta ?verv?ldigade av meddelandet att vi m?ste hydrera mycket n?r vi k?r, men det h?r ?r inte Det ?r alltid bra. Farorna med ?verhydrering har nyligen betonats i b?cker som Tim Noakes "Waterlogged" (har inte l?st det ?nnu), och det ?r en lektion jag l?rde mig p? f?rsta hand i Boston. Mitt m?l n?sta m?nad i Vermont ?r att springa starkt, men ?verdriv inte hydrering. Jag skulle mycket hellre spendera omedelbar efterdyning av t?vlingen och ?ta Ben & Jerrys glass i solen ?n att ligga i en Nike Air Presto Mujer barns?ng i ett medelt?lt.
10-21-2018, 10:35 PM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020