Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Ik heb een hekel aan het snijden van trainingen kort. Ik ben een getallen man, en als ik een doelafstand heb voor een training, vind ik het leuk om erop te slaan. Een van de lessen die ik de afgelopen jaren heb geleerd, is echter dat het soms beter is om een ??training tekort te doen als dingen gewoon niet goed voelen. Vandaag was een van die dagen. Coach Caleb had me gepland om 18 mijl te rennen vandaag. Ik ben bijna aan het einde van deze marathon-trainingscyclus, en mijn taper begint volgende week, dus de 18 mille van vandaag en nog eens 21 miler volgend weekend waren de laatste twee echt lange trainingen. Ik verliet het huis vanmiddag met een beetje angst omdat ik me moe voelde en na slechts een paar Nike Air Vapormax Femme kilometer wist ik dat het rennen een strijd zou worden. Mijn benen wilden niet bewegen. Ik duwde door, in de hoop dat ik het rustig aan zou doen en de training zou afmaken, maar op de top van een grote heuvel op kilometer 8 was het duidelijk dat mijn benen waren doodgeschoten. Ik voelde me alsof ik op de 24e mijl van een marathon was, en het kostte enorm veel moeite om gewoon de ene voet voor de Nike Air Max 2017 Femme andere te zetten. Mijn grootste worsteling in een situatie als deze is mentaal. Ik begin met mezelf als ik een training niet kan afmaken en begin me zorgen te maken over hoe ik de race zal afwerken als ik niet meer dan achttien kilometer kan voltooien. Het is irrationeel omdat ik al een echt solide 18 miler, en een behoorlijke 20 heb, maar ik heb niettemin de gedachten. Mijn toevlucht vandaag was om me te concentreren op het doel van de training. Het doel van een lange termijn als deze is om me mentaal voorbereid te krijgen op 26,2, en om mijn benen fysiek voorbereid te krijgen om de ontberingen van de afstand aan te kunnen. Langdurig hard dwingen ze om te blijven werken als ze moe zijn, en dat simuleert de late stadia van de race. Wat ik mezelf bleef vertellen toen ik overwoog Nike Air Max Zero Womenswat ik kon, was dat zelfs als ik het tekort zou doen, ik het doel zou bereiken om op vermoeide benen Nike Air Max 2017 Femme te lopen. Eigenlijk waren mijn benen bijna vanaf het begin moe, en 13 mijl op vermoeide benen zou net zo goed kunnen zijn als 18 op verse benen. Ik identificeerde de drie factoren die me ellendig maakten: ik heb afgelopen zondag 20 mijl gerend en deed toen een harde 10 miler met een scheet in het midden op woensdag. De 10 miler was een uitdaging na de 20 en ik wist dat mijn benen al eerder in de week moe waren. Ik ging gisterochtend voor het eerst in een paar weken naar een Taekwondoklas. Meester Jung liet ons een aantal intensieve sparringoefeningen doen, en ik ben er vrij zeker van dat ik nog nooit zoiets heb gedaan als Nike Air Vapormax Femme TKD-sparring. Mijn benen waren daarna pijnlijk en de pijn bleef hangen tot vandaag (mijn peroneals, hamstrings en hippe adductoren in het bijzonder waren allemaal aan het blaffen). Ik betaalde de prijs voor het niet bijhouden van mijn TKD-trainingen. Het was Nike Air Max 90 Womens heet vandaag. Midden jaren 70 waren F en zonnig voor sommigen misschien niet warm, maar we hebben een bijzonder lange winter in New England gehad en ik ben nog niet gewend aan het spelen in iets dat op afstand nog warm is. Ik denk dat dit dit jaar pas de tweede keer was dat ik in temps boven de 70 liep. Het duurt ongeveer 3 weken om te acclimatiseren aan warmer weer, en ik ben Nike Air VaporMax Femme er gewoon nog niet. Het bovenstaande in overweging nemen was genoeg om me te helpen overwinnen de mentale uitdaging om te besluiten de proef te dichten. Ik heb ervoor gekozen om 13 mijl te schieten. Dat zou me voldoende tijd geven om te douchen en iets te eten voordat ik naar mijn 5K-team zou gaan (ik had er nog eens 2,5 mee). Ik slaagde 13.5 voor ik toegaf en het was waarschijnlijk de moeilijkste run die ik deze trainingscyclus heb gedaan. Terwijl ik hier zit te schrijven, zijn mijn benen nog steeds volledig geschoten. Ik kwam in 42 mijl voor de week,Nike Air Pegasus 89 Femme dus niet ver van mijn geplande totaal, maar het doet nog steeds een beetje pijn om het run-off van vandaag niet te hebben gekregen. Ik denk echter dat de volle 18 misschien de hele komende week me terug hebben gebracht, dus hopelijk zal het verkorten van de huidige resultaten de komende paar workouts vruchten afwerpen.
10-16-2018, 02:13 AM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  n tijd die zo vluchtig is, en morele verontwaardiging w yaya2017 0 38 07-22-2019 01:48 AM
Last Post: yaya2017
  februari 2018 - Zwart leer en een witte Swoosh geven yaya2017 0 111 08-12-2018 10:25 PM
Last Post: yaya2017

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020