Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Om du har l?st n?gra av mina tidigare recensioner vet du att jag har en viss idealisk sko som jag s?ker efter. Min perfekta trailsko skulle vara en med en minimal ?vre som passar som en handske ?ver framfoten, en bred toe-l?da, utm?rkt dr?nering, bra grepp, mjuk Nike Air Max Zero Mujer k?rning, 0-4mm h?l / framkantsdifferential och tillr?ckligt med d?mpning f?r att k?ra 100 miles. F?r tv? ?r sedan tycktes den sko vara om?jlig att hitta. Lyckligtvis verkar det som att jag inte ?r den enda personen som f?ljer denna skoform, eftersom fler och fler skof?retag verkar komma ut med det jag kallar "mellan-imal" -sp?ralternativ. Ett s?dant f?retag ?r Montrail, och inf?randet av det nya Fluid Flexet verkar uppfylla varje enskilt av mina ?nskningar (ja, i en sko ?tminstone). Jag Nike Air Vapormax Femme har varit v?ldigt exalterad att prova det ?nda sedan jag f?rst f?ngade vind av det.Montrail beskriver Fluid Flex p? deras hemsida enligt f?ljande: "En 4mm offset, ledad mellansula och toothy microlug ytters?le, garanterar FluidFlex ? en n?ra-till- marken k?nner att b?gge b?jer sig med den naturliga r?relsen p? din fot och skyddar den samtidigt. "De Nike Air Max Thea Dames listar den som v?ger 7,6 oz och har en 11 mm fr?mre h?jd och 15 mm h?jdh?jd. De s?ger ocks? att det har en "s?ker passform och n?ra passande ?vre." Jag kommer specifikt att ta itu med detta inom kort. De sn?lla personerna i Montrails PR-avdelning hade f?rs?kt f? mig ett tidigt produktionspar i november, men den begr?nsade loppet slutade med att prata och till min besvikelse slutade jag v?nta vad som tycktes vara f?r evigt f?r att ?ntligen f? ett par. N?r jag pl?gade dem obevekligt, www.neonray.co.uk ?verraskade Pete mig med ett par 3 eller 4 veckor sedan (k?pt fr?n Running Warehouse). De var en storlek 11 och jag b?r 10,5 i de flesta skor. N?r jag f?rs?kte dem s? verkade de ok, s? slutade jag med att l?gga 57 mil p? dem innan Montrail skickade mig ett par i min normala storlek. (Disclosure: det senare paret tillhandah?lls som ett medieprov - ingen Nike Air Presto Dames kostnad). Jag ?r glad att jag fick 10,5-talet. Trots att 11-talet k?nde sig bra var det bara att s?tta p? dem, n?r jag faktiskt testade dem fanns det Nike Air Max 2017 Womens mycket slop i passformen, och jag h?ll fast i t?rna mot framsidan p? l?nga nedfarter. 10.5-talet passar mycket b?ttre. Med allt sagt kan vi prata om skon! Den ?vre ?r v?ldigt minimal, med n?stan ingen struktur alls. Det enda undantaget ?r en intressant vadderad sektion p? v?nster och h?ger sida av h?lkoppen. Dessa "bump outs" sitter strax Nike Air Max 97 Dames under min fotled och ger inga obehag. Med en s?dan minimal h?l skulle jag gissa att de ?r d?r f?r att h?lla din h?l l?sad i skon och d?rmed f?rhindra glidning, vilket ?r exakt vad de g?r. Jag ?r ganska k?nslig f?r den h?r typen av saker och en g?ng i r?relse kan jag inte ens k?nna dem. Och mina klackar glider inte, s? jag skulle kalla det en framg?ngsrik Adidas EQT Support ADV Womens design. Storleken 11 v?ger in p? 8,25 oz och av n?gon anledning kommer min storlek 10,5 p? 8,3 oz. Men ... jag vekte bara dem och de har lite Nike Air Odyssey Womens smuts och gris p? dem. Hur som helst, det ?r ganska l?tt f?r en "mellan-imal" sko.
10-15-2018, 10:48 PM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  bikilorna bara f Labi1995 0 44 06-11-2019 02:13 AM
Last Post: Labi1995

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2020