Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Denna ber?ttelse Nike Air Max Classic BW Womens handlar inte om mig, f?r att vara ?rlig.
Jag tror, ??djupt ner, den h?r historien handlar om mina f?r?ldrar. Se, de ?r fr?n Ghana. N?r de immigrerade till USA tog de sina ghanasiska principer med sig. I Ghana ?r utbildning viktigast. S? i v?rt hush?ll betraktades n?gon extracurricular aktivitet som en distraktion.
Det faktum att jag hade gjort s? mycket tid att g?ra basketlag kunde inte ha varit en bra sak i ?gonen. Min syster hade redan f?tt stipendium till Johns Hopkins University, och jag tror att de ville att Nike Air Max 90 Mujer jag skulle f?lja i hennes fotsp?r. I det ?gonblick som jag l?rde mig att jag hade gjort Dayton-laget t?nkte Nike Air Max 2017 Womens jag Nike Air Max 90 Donne Nero omedelbart om dem. Jag var orolig f?r deras reaktion, men de var mitt f?rsta telefonsamtal ?nd?.
Visas, jag hade inget att oroa mig f?r.
Det var f?rsta g?ngen jag hade h?rt min pappa skrika med gl?dje. Min mamma b?rjade Nike Air Vapormax Dames Nike Air Max 90 Mujer Azul gr?ta. Jag kan inte riktigt f?rklara varf?r de reagerade p? det s?tt de gjorde, f?r att de aldrig tidigare visat s? mycket k?nslor - s?rskilt vad g?ller basket.
Jag har inte spelat en enda sekund ?nnu. Adidas ZX Flux Mujer Men jag vet att min tid kommer att komma. Det har alltid. Det ?r bara en fr?ga om hur mycket anstr?ngning jag l?gger i spelet.
Mina f?r?ldrar kan aldrig f?rst? orsakerna till att jag blev k?r i basket. Men f?rhoppningsvis vet de att detta vackra spel har gjort mig riktigt glad. Och jag hoppas att min historia kan vara en slags inspiration till dem som kanske t?nker ge upp. ?ven ett barn som gjorde po?ng en po?ng Nike Air Max 90 Femme hela sin gymnasial karri?r kan g?ra hans college basketdr?mmen Nike Roshe Run Femme sanna.
Du kanske s?ger att jag bara var p? r?tt st?lle vid r?tt tidpunkt - att jag inte verkligen tj?nade den platsen. Vet du vad jag skulle s?ga tillbaka? Asics Gel Lyte 3 Femme Ja, det antar Asics Gel Lyte 5 Homme jag ?r sant. Men jag l?gger ocks? in extraordin?rt arbete f?r att jag ska kunna utnyttja situationen. Allt detta arbete var v?rt n?gonting. Och jag ?r inte klar med att sl?ss f?r mer.
12-06-2017, 11:59 PM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2017