Forums Search Login Register
Login
Username
Password
New Posts Todays Posts Find Users Posts Unanswered Threads Help Mark Forums as Read

Thread Options  Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 
Trophies:
1
Jag har misslyckats f?r fars dag och jag skulle vilja klara av det genom att ?ntligen f? de s?ta matchande badbyxorna till mina pojkar (fem och 45 ?r gamla). Vem s?ljer dem?
S?nkande k?nsla, mellanniv?er Diktatorn reglerar: Det ?r inte ett slags Adidas Ultra Boost Mujermisslyckande, du vet. Antingen g?r man eller ingen. Du misslyckades. Det kan h?nda att du forts?tter att misslyckas om din Nike Air Max 95 Mujer man inte ?r f?r angel?gen om pappa-och-mig-matchande kl?der.
Naturligtvis finns det Vilebrequin, St Tropez-bolaget som tillverkar baddr?kter fr?n m?n sedan 1970-talet, Adidas Superstar Heren och ett fader och son-sortiment sedan 1995. Allt m?rkt "f?r familjen" p? vilebrequin.com borde ha pojkarnas storlekar plus n?got ahem f?r d?ttrar ocks?. Urvalet omfattar sk?ldpaddor, papegoja och fisketryck p? badbyxor f?r pappa (HK $ 2.000 till HK $ 2.300) och junior (HK $ 1.100). Vi gillar sin innovativa vattenreaktiva serie, s?ld i fast aquablue, r?d, orange eller khaki gr?Nike Air Max 90 Mujer Rosa n, vilket avsl?jar ett doldt m?nster n?r det bl?t.
D?refter str?cker du fr?n Frankrike till Australien, d?r badkl?derm?rket Tom & Teddy ?r baserat. P? sin hemsida, se upp f?r symbolen p? en far Nike Air Max 90 Heren Zwart och son att beteckna shortsna ?r tillg?ngliga f?r m?n (HK $ 620) och pojkar (HK $ 366). Vi gillar deras ljusa f?rger och smakfulla m?nster, inklusive tryck som inneh?ller m?sar, sk?Asics Gel Lyte 3 Femme Bleuldpaddor, koraller eller fiskar. Skynda och du kan till och med p?se en 50 procent rabatt om du hittar de r?tta storlekarna i Asics Gel Lyte 5 Homme clearing-f?rs?ljningsdelen.
Hongkons egen Mazu erbjuder sina v?g- eller rosa delfiner utskrifter p? olika solida bakgrunder p? HK $ 800 f?r pojkeshorts och HK $ 1,400 f?r herrar. Anv?nd dem som en stilguide f?r att koordinera snarare ?n att matcha. V?lj samma m?nster, men olika Nike Air Presto Womens f?rger. Eller v?lj tv? olika m?nster men i samma nyanser. Nike Air Max Tavas Mujer Lycka Adidas NMD Hombre till. Jag menar det.
Nike b?rjar anv?nda 3D-utskrift f?r att utveckla skoprototyper, det franska 3D-tryckeriet Prodways tillk?nnagav i g?r.
Prodways 3D-tryckta yttersulor, midsoles och insoles, som ?r gjorda av termoplastisk polyuretan (TPU) material, ?r avsedda att minska tillverkningstiden f?r sneakersj?tten samtidigt som de ger h?gre prestanda f?r b?rare.
10-11-2017, 11:53 PM
Reply
Subscribe to this thread Subscribed Users1  Add Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us Privacy Policy Top RSS
Forum Software By: MyBB, © 2002-2017